۱۳ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۶
کد خبر: 85341788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره تئاتر استانی با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در اردکان آغاز شد

یزد- ایرنا- نخستین جشنواره تئاتر استانی یزد روز چهارشنبه با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در اردکان آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲۸ گروه نمایشی آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند که ۱۸ اثر به بخش بازبینی راه یافت و در مرحله نهایی ۹ اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شد.

سیدعباس دهقان طزرجانی ادامه داد: آثار منتخب از امروز به روی صحنه می‌رود که در اولین روز نمایش زمان لرزه از اردکان، آیفون از یزد و پشت کوه های قاف از میبد اجرا می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در روز پنجشنبه نیز تئاتر احتمال سقوط یک مترو در خانه از اردکان، آب و آیینه از بافق ، اسکرین شات و تئاتر وززز ۲ هر ۲ اثر از اردکان اجرا خواهند شد.

جشنواره تئاتر استانی با موضوع خانواده و جوانی جمعیت در اردکان آغاز شد

دهقان ادامه داد: در روز جمعه نیز به عنوان آخرین روز جشنواره آثار وناد از یزد و آبسته از اردکان اجرا می شود و مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین های این دوره عصر همین روز در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده شهید بهشتی این شهر برگزار می شود .

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: کوروش نریمانی ، سیروس همتی و توحید معصومی اعضای هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر استانی یزد با موضوع خانواده و جوانی جمعیت هستند.

جشنواره استانی تئاتر یزد از ۱۳ تا ۱۵ خرداد با میزبانی شهرستان اردکان یزد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha