مسئول «پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» با خانواده شهید مدافع امنیت در قم دیدار کرد

قم - ایرنا - مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در سفر به شهر مقدس قم با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سکینه سادات پاد عصر سه شنبه به شهر مقدس قم سفر کرد.

نخستین برنامه در سفر سه روزه وی به شهر قم، دیدار و گفت و گو با خانواده شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت بود.

وی در این دیدار، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به خانواده و به خصوص مادر شهید، داشتن چنین فرزندی را افتخار دانست و اظهار کرد: ما مدیون شما هستیم و خانواده شهید بودن سعادت و عزت بزرگی است.

پاد با بیان اینکه اتفاقات تلخ سال گذشته همه مردم ایران را عزادار کرد، گفت: بر اساس ماموریتی که در کمیته بررسی ناآرامی‌های ۱۴۰۱ طراحی کرده‌ایم برای بررسی ابعاد مختلف اتفافات خدمت شما رسیده‌ایم.

پدر و مادر شهید نیز در این دیدار ضمن تشریح نحوه شهادت فرزندشان بر لزوم پیگیری ماجرا، شناسایی و مجازات عوامل جنایت رخ داده تاکید کردند.

زاهد لویی از طلبه های بسیجی استان قم که در آشوب‌ها و اغتشاشات سال گذشته قم از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شده بود، دهم مهرماه ۱۴۰۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مسئول «پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» با خانواده شهید مدافع امنیت در قم دیدار کرد

حضور و سخنرانی در همایش مادران ائمه، همایش بانوان و مشاوران دستگاه های اجرایی، دیدار با خانواده زندانیان، نشست تخصصی با استادان جامعه الزهرا و نشست تخصصی با شماری از فرهیختگان حوزوی از جمله برنامه های سفر مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به قم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha