۱۳۶ هزار درخواست مردمی در سفر رییس جمهور به گلستان ثبت شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان گفت: ۱۳۶ هزار و ۷۶۶ تقاضای مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان ثبت شد.

هانی محمدی روز یکشنبه در همایش تجلیل و تقدیر از مدیران و همکاران دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد پاسخگویی و پردازش نامه‌های مردمی دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان اظهار کرد: شب یلدای امسال گلستانی‌ها به واسطه حضور رییس جمهور به کلمه زیبای «یلدای خدمت» مزین شد و در راستای پاسخگویی به مطالبات و سوالات مردمی، ستاد پاسخگویی در گرگان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد پاسخگویی به سؤالات رییس جمهور پای درد و دل و مشکلات مردم نشستند و تک تک مشکلات را در سامانه سامد ثبت کردند، افزود: جلسه امروز به پیشنهاد استاندار گلستان تشکیل شد تا فرصتی برای قدردانی از کاربران مرکز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور به استان باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور برشمرد و گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

محمدی از برپایی ۳۰ میز خدمت در جریان سفر رییس جمهور به گلستان خبر داد و یادآور شد: حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر از مردم استان در میزهای ارتباطات مردمی حاضر شده و مطالبات خود را بیان کردند.

به گفته وی؛ در سفر رییس جمهور علاوه‌بر میزهای ارتباطات مردمی در دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، ستاد پاسخگویی به سؤالات مردمی نیز با حضور ۷۰۰ کاربر سامد در گرگان برپا شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور به مدت هفت روز پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردمی و ثبت آن در سامانه سامد بودند، تصریح کرد: حدود ۷۵ هزار نامه در مراجعه حضوری به دست ما رسید، همچنین در بازه زمانی سه روزه ۴۵ هزار تماس از استان با مرکز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور انجام شد.

محمدی گفت: پنج هزار و ۴۰۰ نفر از مردم گلستان نیز مطالبات و مشکلات خود را از طریق درگاه الکترونیکی سامانه سامد با رییس جمهور مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله ارجاع مطالبات و مشکلات مردمی از رییس جمهور قرار داریم، افزود: تا ۲۰ روز آینده سؤالات و مطالبات مردمی به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و بلاعوض از جمله بیشترین درخواست‌های مردم گلستان در سفر اول رییس جمهور به استان بود، یادآور شد: در دور اول سفر، پس از رسیدگی درخواست‌های مردمی قریب به هشت هزار نفر درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض داشتند که با کمک کمیته امداد ۶ هزار و ۵۰۰ گلستانی موفق به اخذ کمک بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه شدند.

محمدی اظهار کرد: در سفر اول رییس جمهور قریب به ۵۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۱۳ هزار نفر از متقاضیان گلستانی پرداخت شد.

وی دستگاه‌های برتر در برقراری ارتباطات مردمی را معرفی کرد و یادآور شد: براساس بررسی‌های انجام‌شده، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل امور مالیاتی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در رسیدگی به مطالبات مردمی و حضور در سامانه سامد بهترین عملکرد را داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha