۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85337069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: ۹ دی روز تجلی بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است

سبزوار - ایرنا - امام جمعه سبزوار با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، گفت: این رویداد بزرگ تجلی بصیرت و  ولایتمداری  ملت ایران است که  دشمن و عناصر سرسپرده به آنها را منکوب کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: حماسه ۹ دی، اقدامی منحصر در حمایت مردم از ولایت فقیه توام با بصیرت و زمان شناسی ملت ایران بود که توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این سردار شهید تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع) بود که ولایتمداری از مهمترین شاخصه های وی به شمار می رود.

امام جمعه سبزوار با محکومیت ترور سردار شهید سیدرضی موسوی گفت: این سردار شجاع از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در پشتیبانی از جبهه مقاومت نقش محوری داشت و مطالبه مردم انتقام بجا و عبرت آموز از دشمن صهیونیستی است.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، این مناسبت را تبریک گفت و افزود: در جامعه ای که بانوان آن عفت و تقوا دارند مردانی شجاع و سرافراز تربیت می شوند اما چنانکه عفت و پاکدامنی زنان بر اثر هجمه های فرهنگی کمرنگ شود، زمینه ذلت و فلاکت جامعه اسلامی فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به حمله سایبری به سامانه سوختگیری و بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با سرعت عمل مهندسان ارزشی و متعهد خود رتبه نخست را بین مناطق ۳۷ گانه کشور در بازگرداندن فعالیت جایگاهها به روال عادی پس از اختلال پیش آمده کسب کرد که از این اقدام تشکر می شود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha