۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85097505
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سبزوار: شهید آمر به معروف اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی است

سبزوار- ایرنا- امام جمعه سبزوار گفت: "حمیدرضا الداغی"، شهید آمر معروف و ناهی از منکر اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج بی‌عفتی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید الداغی در سبزوار افزود: این شهید آمر به معروف در حمله ددمنشانه ۲ نفر باسابقه شرارت که در حال ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم بودند، به شهادت رسید.

وی گفت: شهادت این اسوه غیرت و جوانمردی در عصر تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج بی عفتی، ثابت کرد که خون پاک "علی موید" سربدار هنوز در رگهای مردم این مرز و بوم ساری و جاری است.

دیوان عالی کشور، با قاطعیت پیگیر پرونده شهید الداغی است

امام جمعه سبزوار گفت: دیوان عالی کشور با قاطعیت پیگیر پرونده شهید الداغی و ارائه کیفرخواست توسط دادستان است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: به لحاظ پیگیری پرونده از مسوولان امر می خواهیم تا این افراد را، که به ارزش ها حمله کرده و به عفت، ناموس و حجاب ملت حمله می کنند، در آینده به کیفر اعمال خود برسانند.

امام جمعه سبزوار: شهید آمر به معروف اسوه غیرت در عصر تهاجم فرهنگی است

وی تصریح کرد: بی‌شک امت حزب الله منتظر برخورد سریع، قاطعانه و بازدارنده مسوولان قضایی با این عوامل شرارت است به نحوی که از این پس هیچکس جرات این گونه مزاحمت ها برای نوامیس مردم و آمران به معروف را پیدا نکند.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم به چنین جوانانی و چنین مادرانی که فرزندان خود را چنین تربیت کردند و غیرت اسلامی را، به منصه ظهور گذاشتند و انشاءالله تشییع پیکری عظیم، باشکوه و به یاد ماندنی در سبزوار برای این شهید، برگزار خواهد شد.

امام جمعه سبزوار گفت: ما همه به چنین جوانان عزیزی مباهات می کنیم و خود را در غم از دست دادن این جوان عزیز، سهیم می‌دانیم. مصیبت خانواده شهید، مصیبت ما است و تمام مردم دیار سربداران در عزای این عزیز، عزادار هستند.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان شرور از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha