مردم با حضور همیشه در صحنه خود اقتدار نظام را رقم می زنند

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: مردم با حضور خود در عرصه های مختلف اقتدار نظام را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "بهزاد قنبری" روز جمعه در سالروز حماسه هشتم دی ماه مردم گیلان و گرامی داشت حماسه نهم دی ماه ملت ایران که در مصلای بزرگ شهرستان آستارا برگزار شد،عنوان کرد: امروز آمده ایم تا در روز به یاد ماندنی حماسه هشتم دی ماه مردم گیلان که قیام خود را علیه دشمنان نظام و رهبری نشان دادند و به تاسی از شهدای انقلاب و نظام ایران اسلامی با رهبری آرمان های امام راحل و شهدا تجدید عهد کنیم.

وی افزود: روز نهم دیماه روز تجلی وحدت مردم حول محور ولایت و روز بصیرت مردم ایران اسلامی است زمانی که حراست از نعمت بی بدیل ولایت در میان مردم جلوه گر شد.

فرمانده سپاه شهرستان آستارا ادامه داد: دشمنان در داخل و خارج از کشور دست به دست هم داده بودند تا با ایجاد جنگ روانی بین مردم و ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند و بین مردم، انقلاب و رهبری فاصله بیاندازند که با بصیرت و هدایت رهبری چون همیشه ناکام ماندند.

قنبری خاطرنشان کرد: دشمنان در سال ۸۸ می خواستند جنگ را به خیابان ها بکشند اما در برابر بصیرت و وحدت مردم شکست خوردند و مردم نشان دادند پای نظام و رهبری ایستاده اند و تحت هیچ شرایطی به آرمانهای خود پشت نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: بصیرت به معنای توانایی درک حقایق است و با وجود اینکه دشمنان در عرصه های مختلف حضور میدانی یافته بودند اما در برابر خودسازی و خداشناسی ملت کم آوردند.

فرمانده سپاه آستارا بیان کرد: فتنه آمریکایی _ صهیونیستی سال ۸۸ خنثی شد و بعد از آن سالها، فتنه های مختلف از بین رفت؛ باید بصیرت را در خود پرورش دهیم و مسئولان و مردم در کنار یکدیگر پای کار نظام و رهبری باشند تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

فرمانده سپاه آستارا در ادامه گفت: شهادت بیش از ۱۰ هزار کودک فلسطینی محصول دموکراسی غرب است و امروز خروش ملت های مسلمان علیه صهیونیست ها را شاهدیم و این از افول بیش از پیش اسرائیل است و با این اقدامات خود را در باتلاقی که به آن افتاده به نابودی نزدیک می کند.

سرهنگ قنبری ادامه داد: گروه های مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل استکبار قد علم کرده اند و این محصول دوراندیشی سردار شهید قاسم سلیمانی است؛ این شهید بزرگوار با ایجاد اتحاد و پرورش روح و فکر گروه های مقاومت در منطقه توانست اسرائیل جنایتکار را که به تصور خود قدرتمند ترین ارتش دنیا را در اختیار دارد، به زانو در آورد.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی به ولایت پذیری و پیروی از مقام معظم رهبری تاکید داشت و دیدیم که هرگاه به دستورات ایشان عمل کردیم در داخل و خارج از کشور موفق بوده ایم و فتنه های دشمنان بی اثر شده است و امروز به عنوان قدرت بی بدیل در منطقه و جهان شناخته شده ایم و همه دشمنان به آن اذعان دارند.

فرمانده سپاه شهرستان آستارا تصریح کرد: دولت سیزدهم ثابت کرد با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و همراهی مردم ایران اسلامی خدمات بی منت را می توان به مردم ارائه داد و بر همه مشکلات علی رقم تحریم ها فائق آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات افراد باتقوا باید تایید صلاحیت شوند و حضور مردم در پای صندوق های رای عامل اقتدار و یکپارچگی است.

قنبری اظهارکرد:‌ سلامت و امنیت انتخابات در دست دولت و مسئولان است و آنها فضای مناسب برای برگزاری انتخابات را در کشور با توجه به همه کارشکنی ها و ایجاد نا امنی های احتمالی توسط دشمنان ایجاد خواهند کرد و شورای نگهبان نیز افرادی را که اهلیت و سلامت داشته باشند ، تایید صلاحیت می کند.

وی تاکید کرد: مهمترین بخش انتخابات در کشور بعد از تایید صلاحیت ها حضور پررنگ مردم و مشارکت آنها در این عرصه است، زیرا دشمنان در صدد دلسرد کردن مردم هستندو ما با حضور خود در انتخابات ثابت خواهیم کرد که پای آرمان های نظام و رهبری خواهیم ماند و فتنه های دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha