۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85335362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق در استان قزوین

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85335362
کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق در استان قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی آبیک از کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهروز لامعی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: در پی اعلام عوامل فرمانداری آبیک مبنی بر بارگیری مشکوک آرد توسط یک دستگاه کامیون، بلافاصله ماموران کلانتری این شهرستان به محل یاد شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: کامیون یاد شده که پس از بارگیری محموله از شهر خارج شده بود، در حال تردد در آزادراه غدیر، حوالی پل جاده قشلاق توسط ماموران متوقف شد.

سرهنگ لامعی خاطرنشان کرد: ارزش محموله یاد شده که به گفته کارشناسان مربوط سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده بود به همراه متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیر سارقان سیم و کابل در الموت قزوین

فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری سارقان سیم و کابل برق در منطقه رودبار الموت این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش چند فقره سرقت سیم و کابل برق در بخش رودبار الموت غربی، از جمله سرقت کابل های برق درمانگاه شبانه روزی رجایی دشت، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در پی سرقت های انجام شده تیم های گشتی خود را به صورت هدفمند در منطقه افزایش دادند که در نهایت موفق شدند سه سارق حرفه ای و سابقه دار را هنگام سرقت در حوزه انتظامی رجایی دشت شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اقرار متهمان در سرقت سیم و کابل های برق، تاکید کرد: در این رابطه پرونده ای از سوی پلیس تنظیم و به همراه سه سارق دستگیر شده در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha