۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85479543
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

محل اختفای ۲۵۷ کیسه آرد قاچاق در قزوین لو رفت

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85479543
محل اختفای ۲۵۷ کیسه آرد قاچاق در قزوین لو رفت

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از لو رفتن محل اختفای ۲۵۷ کیسه آرد قاچاق از نوع یارانه‌ای یک و ۲ در یک واحد دامداری خبر داد.

جمشید خدایاری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گزارشی مبنی بر اختفا و انبار تعدادی زیادی آرد نانوایی در روستای پیریوسفیان به سازمان جهاد کشاورزی اعلام شد که موضوع در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از دریافت حکم قضایی با همکاری و همراهی نیروهای انتظامی کلانتری ۱۲ بازار به روستای مورد نظر رفته و مشخص شد که تعداد ۲۵۷ کیسه آرد یارانه‌ای از نوع یک و ۲ به مقدار ۱۰ تن و ۲۸۰ کیلوگرم درون یک واحد دامداری پنهان شده است.

خدایاری با بیان اینکه آردهای مکشوفه ضبط شده است، ادامه داد: این آردها که قرار بوده با قاطی کردن سبوس برای خوراک دام مورد استفاده قرار گیرد، پس از تحویل به اداره کل غله و خدمات بازرگانی به چرخه صحیح توزیع بین نانوایی‌ها برمی گردد.

این مسوول خاطرنشان کرد: پرونده فرد متخلف تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از سرهنگ اصغر طاهرنیا رییس کلانتری ۱۲ بازار در اجرای این ماموریت تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha