۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85412446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در قزوین کشف شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85412446
۱۴۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از کشف یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی باری در این استان خبر داد.

جمشید خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بامداد امروز پس از اطلاع جمعی از شهروندان در خصوص جا به‌ جایی آرد قاچاق در شهر اقبالیه، موضوع به لحاظ اهمیت آن بلافاصله در دستور کار بازرسان سازمان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از اعزام بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و نیروهای بسیج اقبالیه به محل، مشخص شد که یک دستگاه خودروی باری در حال جا به‌ جایی مقادیری آرد نوع یک و ۲ بوده و هیچگونه مجوزی برای حمل و انتقال محموله را هم ندارد.

خدایاری با بیان اینکه خودرو پس از هماهنگی با قاضی کشیک به کلانتری ۲۰ اقبالیه منتقل شد، ادامه داد: براساس بررسی هی صورت گرفته مشخص شد آردهای کشف شده متعلق به ۶ کارخانه تولید آرد بوده که بدون مدارک معتبر، بارگیری و برای جا به جایی آماده حمل بود.

به گفته این مسوول، آردهای قاچاق کشف شده برای تخلیه به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین ارسال شد و راننده متخلف به همراه پرونده تشکیل شده به مراجع قضای ارسال گردید.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: خط قرمز سازمان جهاد کشاورزی برقراری امنیت غذایی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی است که در این راه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha