پروژه پس‌کرانه پایانه‌مرزی بیله‌سوار با ۴۰ درصد پیشرفت در دست اجراست

اردبیل-ایرنا- معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پروژه پس‌کرانه پایانه‌مرزی بیله‌سوار در استان اردبیل و در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال درحال اجراست و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به ‌گزارش ایرنا داریوش امانی روز سه شنبه در نشست شورای معاونان اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: پایانه‌مرزی بیله‌سوار از پایانه‌های مهم کشور در حوزه صادرات و ترانزیت کالا به کشورهای حوزه قفقاز روسیه و جمهوری آذربایجان است و با تکمیل پس کرانه پایانه مرزی بیله سوار ساماندهی کامیون‌های ترانزیت، عملیات ترانشیپ، تخلیه‌بارگیری، نوبت‌بندی و کاهش ترافیک شهری کامیون‌ها در سطح شهر بیله‌سوار تسریع و بهبود می‌یابد.

وی بر اهمیت نظارت بر صدور بارنامه، جلوگیری از حمل اضافه‌بار و بار بدون بارنامه و نظم‌دهی به روند ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که طی روزهای آتی پروژه‌های راهداری و حمل‌ونقل‌جاده‌ای استان اردبیل با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد، از آغاز عملیات اجرایی ۶۲ پروژه با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد ریال پروژه در این استان خبر داد.

الحاق ۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به راهداری استان اردبیل

امانی با اشاره به الحاق ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری جدید به ناوگان راهداری استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و دارا بودن زمستان‌های سخت و بارش و گردنه‌های صعب‌العبور به طور میانگین ۱۵۰ روز در سال راهداری زمستانی دارد و این امر با توجه به وجود فرسودگی در برخی ماشین‌آلات نشان دهنده ضرورت نوسازی ماشین‌آلات راهداری جهت سهولت در اجرای عملیات زمستانی و بازگشایی راههای استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha