مشهدی‌ها تا فردا چهارشنبه هوای غبار آلود تنفس می کنند

مشهد-ایرنا-کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط خطرناک قرار گرفته است که این وضعیت تا فردا چهارشنبه ادامه دارد و هوا همچنان غبار آلود خواهد بود.

آذر رضایی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون شاخص آلودگی هوای مشهد و نوار شرقی خراسان رضوی فراتر از عدد ۳۰۰ است که با توجه به پایداری وضعیت جو، این شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از فردا شب دما در خراسان رضوی کاهش محسوسی خواهد یافت و دمای شبانه در مناطق شمالی و غربی استان به صفر درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین بارندگی یکی دیگر از پدیده های جوی در استان طی روزهای پایانی هفته جاری خواهد بود که بیشتر مناطق را فرا خواهد گرفت.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، تربت حیدریه با منفی یک و سرخس با ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۱ درجه به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۹ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی بین سه تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha