۲ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85330418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا پایان هفته مواج است

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85330418
خلیج فارس تا پایان هفته مواج است

بوشهر-ایرنا- کارشناش اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، خلیج فارس تا پایان هفته جاری مواج و متلاطم است.

" پیام مساعدی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس پیش بینی‌ها در ساعت‌هایی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا با فعالیت سامانه بارشی در استان، در برخی نقاط و بویژه نواحی شمالی و مرکزی استان وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می شود.

وی بیان کرد: طی این مدت سواحل استان نیز مواج و متلاطم خواهد بود و همچنین پیش بینی می شود از اواخر وقت دوشنبه تا پایان هفته نیز دریا با وزش بادهای شمالی دریا مواج و متلاطم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و دربرخی نقاط بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۱۸ دقیقه بامداد ، مد اول ساعت ۰۵:۴۰ ، جزر دوم ساعت ۱۰:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۷:۲۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha