۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85329607
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دما در شمال و جنوب بوشهر به ۷ درجه رسید

۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85329607
دما در شمال و جنوب بوشهر به ۷ درجه رسید

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای در شهرهای جم و بهرگان (دیلم) در جنوب و شمال این استان به هفت درجه سانتیگراد رسید.

"پیام مساعدی " روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دیر و کنگان با ۲۷ درجه سانتیگراد شاهد بیشترین میزان دما در استان بودند که پیش بینی شده در چند روز پیش‌رو دمای هوا در استان اندکی روند افزایشی داشته باشد.

وی افزود: همچنین بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امشب تا اوایل وقت یکشنبه با ورود سامانه بارشی به استان، در برخی نقاط وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: منطقه اثر این پدیده بیشتز در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: تا روز یکشنبه سواحل استان نیز به سبب وزش بادهای جنوبی طی ساعت‌هایی مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط هنگام صبح مه رقیق، از اواخر شب همراه با وزش باد و دربرخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب در قسمت های شمالی و مرکزی به تدریج با سرعت ۱۲ تا ۴۲ گاهی بیش از ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از اواخر شب در قسمت های شمالی و مرکزی بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۰۰ بامداد، جزر دریا ساعت ۰۹:۲۳ ، مد دوم ساعت ۱۶:۴۲ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha