۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85332849
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بوشهر تا پایان وقت امروز باران پراکنده دارد

۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85332849
بوشهر تا پایان وقت امروز باران پراکنده دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعت‌هایی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر در برخی مناطق ویژه نیمه جنوبی استان برای این منطقه احتمال وقوع بارش پراکنده و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

"پیام مساعدی" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از اوایل وقت فردا تا پایان هفته در برخی از ساعت‌ها با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: همچنین از صبح سه شنبه تا پایان روز چهارشنبه با وزش بادهای شدید شمالی نسبت به ترددهای دریایی در خلیج فارس هشدار سطح نارنجی ( اقدام ضروری) داده می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این زمینه به ترددهای دریایی در خلیج فارس، خطر غرق شناورهای سبک و نیمه سنگین، خطر پاره شدن تورهای صیادی و غرق شدن شناگران هشدار داده می‌‎شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر، دربرخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا به تدریج ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‍شود.

مساعدی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل ۱۵۰ سانتیمتر و از بامداد فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۱۵ دقیقه بامداد ، مد اول ساعت ۰۷:۰۵ ، جزر دوم ساعت ۱۰:۴۰ و مد دوم ساعت ۱۸:۰۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۱۲ و عسلویه با ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha