۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85329150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس مواج می‌شود

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85329150
خلیج فارس مواج می‌شود

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل امشب، با افزایش سرعت وزش باد شمالی در مناطق جنوبی، دریا تا حدودی مواج باشد.

" پیام مساعدی " روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین فردا به‌طور تدریجی سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که علاوه بر افزایش پوشش ابر، وزش بادهای به نسبت شدید جنوبی را نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: برای روز شنبه تا اوایل وقت یکشنبه، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای، بطور غالب در نواحی شمالی و مرکزی استان، پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: طی این مدت سواحل استان نیز متلاطم خواهند بود.

وی ادامه داد: بر این اساس در ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده می شود.

مساعدی تصریح کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، شمال غربی تا شمال شرقی و از فردا به‌تدریح جنوب شرقی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و از بعد از ظهر امروز تا امشب در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از بعد از ظهر امروز در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می شود.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۱۲ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۸:۴۴ ، مد دوم ساعت ۱۶:۰۲ و جزر دوم ساعت ۲۳:۰۴ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha