۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: بیش از ۲ هزار بسته شب یلدایی در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری عصر پنچ شنبه در حاشیه این مراسم اظهارداشت: به مناسبت شب یلدا، ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی تحت عنوان شب یلدای مهدوی بین نیازمندان در آستارا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌ اینکه ارزش هر بسته توزیع شده در بین نیازمندان چهار مییلون ریال بود، افزود: بسته‌های توزیع شده در بین نیازمندان به همت سپاه، حوزه‌ها و پایگاه‎‌های مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی و خیرین تهیه شده بود.

وی تصریح‌کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بود حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی نیازمندان هر محله را شناسایی کرده بودند و بسته‌های معیشتی که شامل اقلامی همچون هندوانه، سیب، پرتقال، انار، آجیل و شکلات بود را بین آنان توزیع کردند.

سرهنگ قنبری گفت: بسته‌های معیشتی در آخرین روز پاییز و با حفظ شان و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه توزیع بسته‌ها با هدف پاسداشت و بهره‌مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی جهت کمک به مردم کم‌برخوردار در مناطق مختلف شهرستان آستارا انجام شد، خاطرنشان‌کرد: امیدوارم روزی فرا رسد که در جامعه نیازمندی وجود نداشته باشد و ما به عنوان خادم بی‌منت، به نیازمندان کمک خواهیم کرد و این اقدام خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha