۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85328811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسهیلات «خرید کالا» به بیش از هفت هزار فرهنگی در اصفهان پرداخت شد

اصفهان - ایرنا - رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال گذشته با توافق انجام شده با بانک ملی، وام مرابحه (خرید کالا) ۳۰۰ میلیون‌ ریالی به بیش از هفت هزار فرهنگی استان اصفهان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان، مهدی منتجب روز پنج شنبه در گردهمایی کارشناسان معاون و امور رفاهی آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان اصفهان افزود: این موضوع برای سال جاری نیز در حال پیگیری است که اطلاع‌رسانی‌های مرتبط به آن در زمان مناسب انجام خواهد شد.

وی افزود: « فرهنگ کارت» را از جمله دیگر خدمات اداره رفاه و پشتیبانی دانست و تصریح کرد: فرهنگ کارت بستر مناسبی را برای خرید اقساطی از ۴۰۰ فروشگاه متنوع در سطح استان فراهم کرده است که بازپرداخت اعتبار آن در ۱۰ قسط صورت می‌گیرد و تاکنون مورد استقبال بیش از ۱۵ هزار نفر از فرهنگیان استان قرار گرفته است.

رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: با توجه‌به جمعیت قابل‌ توجه فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان، فضاهای رفاهی آموزش‌ و پرورش جوابگوی نیازهای موجود نیست و لازم است به سمت تکمیل مراکز ناتمام و توسعه مراکز موجود حرکت کنیم.

وی اذعان داشت: مرکز فرهنگی و رفاهی چهار شهر اصفهان درحال‌ توسعه و بهسازی و همچنین درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان شهر مبارکه نیز در حال ساخت است که در تلاشیم تا در ایام پیشرو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

منتجب گفت: استان اصفهان با دارا بودن ۲۰ مرکز فرهنگی و رفاهی در سطح استان رتبه اول کشور در این زمینه را دارد که از این میان، ۶ مرکز در کلان‌شهر اصفهان مستقر هستند و به جمع کثیری از فرهنگیان کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: یکی از رسالت‌های فرعی آموزش‌ و پرورش بحث اسکان است که همیشه مورد توجه ویژه بوده و به بسیاری از فرهنگیان کشور خدمت‌رسانی کرده است. میزبانی بیش از ۳۴۰ هزار میهمان در ایام تعطیلات نوروزی امسال و بیش از ۱۸۰ هزار میهمان در ایام تعطیلات تابستان و کسب رتبه دوم اسکان آموزش‌ و پرورش کشور از جمله دستاوردهایی است که به همت کارشناسان تعاون میسر شده است.

رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: مرکز فرهنگی و رفاهی ویلاسرای چادگان با ۲۰ ویلا، مرکز فرهنگی و تفریحی باغ بهادران با سه ویلا و میهمان‌سرای مشهد مقدس با ۲۰ سوئیت میزبان فرهنگیان استان اصفهان است.

وی ابراز داشت: نوسازی و بهسازی مراکز و فضاهای فرهنگی و تفریحی آموزش و پرورش استان جزء مواردی است که مورد توجه ویژه قرار گرفته است و به همین دلیل، برخی از مراکز استان در شمار بهترین مراکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش در سطح کشور هستند.

منتجب اضافه کرد: بهره‌برداری از ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان نجف‌آباد از دیگر اقدامات اداره رفاه و پشتیبانی در طول سال گذشته بوده است.

وی گفت: موضوع تورهای تفریحی یک‌ روزه فرهنگیان به مقصد مناطق مختلف استان اصفهان در دستورکار است که برنامه‌ریزی لازم در خصوص آن در حال انجام است.

افزایش ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی ۱۴۰۳ در اصفهان

سید علی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه این نشست اظهار داشت: خدمت‌ رسانی مطلوب به فرهنگیان استان در حوزه رفاهی، سرمایه‌گذاری مناسبی است که افزایش بازدهی و بهره‌وری نیروی انسانی را به همراه دارد.

وی افزود: تأثیر خدمات رفاهی در کلاس درس و با افزایش کیفیت تدریس معلمان مشخص می‌شود و به همین دلیل، کارشناسان تعاون وظیفه بزرگی را برعهده دارند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: زحمات شبانه‌روزی کارشناسان تعاون آموزش و پرورش استان اصفهان منجر به رشد قابل‌توجه آمار اسکان نوروزی و رسیدن به عدد ۳۴۰ هزار میهمان در نوروز امسال شده است و در تلاشیم امسال میزبان ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی باشیم.

وی بیان داشت: توجه ویژه به حفظ، توسعه و گسترش مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان استان باید مورد توجه جدی قرار گرفته و در این زمینه برنامه‌ریزی مطلوب انجام شود.

به گزارش ایرنا، بیش از چهار هزار نفر در آموزش و پرورش اصفهان مشغول کار می‌شوند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha