۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸
کد خبر: 85328099
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم در شهرری برگزار شد+فیلم

شهرری - ایرنا - بمناسبت تولد فرزندان شهدای مدافع حرم در فصل پائیز و زمستان مراسم تجلیل و جشنی به عنوان میهمانی غنچه های حرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم تجلیل و جشن تولد فرزندان مدافع حرم که در پاییز و زمستان چشم به این دنیا گشوده اند عصر چهارشنبه در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار شد.

در این مراسم که مسوولان و مقامات شهرستان ری حضور داشتند یاد و خاطره دلیر مردان مدافع حرم با تجلیل از یادگارانشان زنده شد تا با شاد کردن دل این عزیزان گوشه ای از رشادتهای این مردان بزرگ جبران شود.

جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم در شهرری برگزار شد

یکی از همسران شهید مدافع حرم بدون ذکر نام خود در حاشیه برگزاری این جشن تولد به خبرنگار ایرنا گفت: ما خانواده های شهدا از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنیم . برگزار کنندگان با این کار دست به ابتکار خلاقانه ای زدند و جشن تولد زیبایی برای فرزندان شهدا برگزار نمودند.

وی افزود: برگزاری این مراسم به فرزندان شهدا این پیام را داد که همه در کنار هم باشند و در این مراسم نکات آموزنده ای ارایه شد.

این همسر شهید ادامه داد: هم اکنون که شهید حاج قاسم سلیمانی به یک الگو تبدیل شده برگزاری اینگونه مراسم می تواند الگو و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز بیاموزد.

یادمان نرود مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha