۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85327013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی مجتمع ۶ مدرسه‌ای نیکان کاوه در ساوه آغاز شد

ساوه - ایرنا - عملیات اجرایی مجتمع آموزشگاهی نیکان کاوه متشکل از ۶ مدرسه دخترانه با ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در ساوه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی عصر سه شنبه در آیین کلنگ زنی متجمع آموزشگاه های دخترانه نیکان کاوه مجتمع آموزشی خیر ساز در ساوه که با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی برگزار شد گفت: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت سه هکتار و با ۱۵ هزارمترمربع زیر بنا مشتمل بر۶ مدرسه، ۲ سالن ورزشی و یک زمین چمن همراه با محوطه احداث می شود.
جواد لنجانی افزود: برآورد اولیه براس ساخت این مجتمع ۲ هزار میلیارد ریال بوده که تمام این اعتبار توسط گروه خیریه مجموعه صنعتی شیشه سازی کاوه تامین شده است.
وی افزود: سهم خیرین در ساخت فضای آموزشی متغیر بوده اما در مجموع بیش از ۷۰درصد پروژه های آموزشی استان مرکزی با مشارکت دولت و خیرین احداث می شود.
وی یاداور شد: هم‌اکنون ۱۲۰ پروژه آموزشی مشارکتی در استان مرکزی در دست اقدام است که با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است ۲۴ مورد از این طرح ها در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
لنجانی گفت: امسال تحویل ۵۶ طرح آموزشی به وسعت ۳۴ هزار و ۱۲۴ متر مربع در قالب ۲۳۶ کلاس درس به آموزش و پرورش استان مرکزی برنامه ریزی شده بود که هشت طرح به وسعت هفت هزار و ۱۰۴ مترمربع در قالب ۴۶ کلاس همزمان در هفته دولت، ۲۱ طرح به وسعت ۱۰ هزار و ۹۵۵ مترمربع در قالب ۵۹ کلاس درس همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری از این برنامه تحویل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha