رییس دادگستری کرمان: هلال‌ احمر برای تثبیت مالکیت املاک غیرمنقول اقدام کند

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: هلال‌ احمر برای تثبیت مالکیت املاک غیرمنقول اقدام کند تا مالکیت‌ ها قابل دفاع باشد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در هلال احمر افزود: کارهای قضایی و حقوقی موقوفات هلال‌ احمر نیز انجام شود تا این مجموعه‌ ها مورد تعرض قرار نگیرند و حفظ شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: هلال احمر یک مجموعه خدمات رسان و عام المنفعه است و از جمعیت هلال احمر در سیستم قضایی حمایت می شود.

وی با اشاره به موقوفات هلال احمر در استان کرمان افزود: باید در موقوفات به نیت واقف توجه داشت و اگر جمعیت هلال احمر با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه باشد، دستگاه قضایی آمادگی کمک دارد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز گفت: این جمعیت همیشه در صف اول خدمت رسانی در بحران ها و بلایای طبیعی قرار دارد و در اجرای ماموریت های خود نیازمند حمایت حقوقی و قضایی است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان اینکه حمایت از هلال احمر حمایت از مردم است اظهار داشت: حمایت دستگاه قضایی موجب دلگرمی اعضای جمعیت است و ما می توانیم با قدرت بیشتری در ماموریت های خود اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: سپهبد شهید سردار حاج سلیمانی را مایه افتخار کرمان، ایران و جهان اسلام و یک شهید زنده در قلب مردم ایران و آزادیخواه جهان است.

در این نشست، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آخرین وضعیت این جمعیت در استان کرمان گزارشی ارائه کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha