تحسین سایت فیبا آسیا از عملکرد نماینده بسکتبال ایران

تهران- ایرنا- سایت فیبا آسیا در گزارشی به برد قابل توجه ۱۲۱ بر ۷۰ شهرداری گرگان برابر نماینده سوریه واکنش نشان داد و عملکرد شاگردان مصطفی هاشمی را ستود.

به گزارش ایرنا، سایت فیبا در گزارشی به نتیجه شب گذشته شهرداری گرگان برابر الاهلی سوریه در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا واکنش نشان داد و نوشت: شاگردان مصطفی هاشمی با ثبت نتیجه ۱۲۱ بر ۷۰ یک نتیجه خوب را رقم زدند تا همچنان خود را به عنوان یک مدعی نشان دهند.

در این گزارش به بازی یک‌طرفه و برد بی‌دردسر نماینده ایران برابر الاهلی سوریه اشاره شده است. ویل چری با کسب ۳۰ امتیاز در ۲۱ دقیقه از وقت‌های بازی، ۱۰ بر ۱۷ کارآمدی داشت و ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز ثبت کرد تا امتیازآورترین بازیکن این دیدار باشد. سینا واحدی با ۱۵ امتیاز، خشایار علی‌اکبر ینماقی و مبین شیخی هر کدام ۱۳ امتیاز و ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان نیز با ثبت ۱۱ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۵ پاس گل و یک توپ‌ربایی، تاثیرگذاری ۳۱ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن شهرداری بود.

در بخش دیگری از این گزارش به ۱۲۱ امتیاز کسب شده شاگردان هاشمی اشاره شده که تا این لحظه بیشترین امتیاز در این مسابقات است. آنها در این دیدار پرتاب‌های سه‌امتیازی موفقی داشتند که کمک شایانی به آنها کرد.

گفتنی است در حال حاضر تیم بسکتبال شهرداری گرگان، نماینده ایران در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از ۲ بازی برگزار شده، با ۲ برد صدرنشین گروه نخست است و تیم‌های الاهلی سوریه، نفت عراق و ساجس لبنان نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha