سرمربی بسکتبال الاهلی: شهرداری بهتر بود و برنده شد/ کار تمام نشده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال الاتحاد الاهلی سوریه گفت: برابر تیمی که از ما بهتر بود نتیجه را واگذار کردیم و از الان باید به فکر دیدارهای آتی باشیم.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، سفوآن فرجانی بعد از شکست سنگین تیمش برابر شهرداری گرگان در هفته دوم بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا اظهار کرد: امشب برابر تیمی که از ما به مراتب بهتر بود نتیجه را واگذار کردیم و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: شهرداری در این دیدار خانگی عملکرد خوبی را چ به نمایش گذاشت. آنها در دقایق بازی بهتر از ما بودند و نتوانستیم برنامه‌های خود را در این دیدار به خوبی اجرایی کنیم. در دفاع خوب نبودیم و فرصت‌های زیادی را به شهرداری دادیم. موقعیت شوت‌های زیادی در این دیدار نصیب آنها شد که از این فرصت خیلی خوب استفاده کردند.

سرمربی تیم بسکتبال الاهلی سوریه در واکنش به غیبت بازیکن آمریکایی این تیم گفت: متاسفانه در این دیدار او را به دلیل بیماری در اختیار نداشتیم و بدون شک عدم حضور او تبعات خاص خود را داشت. سایر بازیکنان تلاش خود را کردند اما در نهایت با اختلاف زیاد شکست خوردیم، اما کار تمام نشده و از الان به فکر بازی‌های بعدی هستیم. ت

یم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۱۲۱ بر ۷۰ مقابل الاهلی سوریه جایگاه خود را در صدر جدول گروه اول سوپر لیگ غرب آسیا تثبیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha