۱۰هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در تفرش، آشتیان و فراهان درحال اجرا است

اراک - ایرنا - نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان درحال اجرا دارد.

«ولی‌اله بیاتی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح‌ها شامل جاده‌های ارتباطی، شبکه مخابراتی و اینترنت، آسفالت راه روستایی، آبرسانی چشمه هفتیان، توسعه دانشگاه تفرش است.

وی با بیان اینکه بیشتر این طرح‌ها زیرساختی هستند ادامه داد: روند عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها، سالهای متمادی تکمیل نشده که در این دولت با تامین اعتبار لازم به مرحله افتتاح نزدیک شده‌اند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در جهاد تبیین گفت: باید نقش تبیین‌گری به درستی برای آحاد مردم انجام شود تا مردم نسبت به حاکمیت، خوش‌بین و مشارکت در انتخابات افزایش یابد.

بیاتی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان در ناامید کردن مردم، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون، با دشمنی استکبار و بدخواهان نظام مواجه بوده و اکنون برخی با ایجاد یاس در داخل می‌کوشند، تلاش‌های دولت سیزدهم را کمرنگ جلوه دهند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف کشور، اقدامات اساسی انجام داده اما در بخش عمرانی و فرهنگی، مجموعه کارهای دولت سیزدهم فوق‌العاده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به خاطر تحریم و مشکلات معیشتی در تنگنا هستند و این مشکلات اجازه نمی‌دهد تا مردم اقدامات دولت را بیشتر درک کنند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هر کدام یک نماینده در بهارستان دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha