۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبر: 85298075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در آشتیان اصلاح شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبر: 85298075
۹۲ کیلومتر شبکه توزیع برق در آشتیان اصلاح شد

اراک - ایرنا - مدیرتوزیع برق شهرستان آشتیان، از اصلاح و تعمیر ۹۲ کیلومترشبکه توزیع برق در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

حمیدرضا سهرابی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برگزاری ۱۲مورد تعمیرات گروهی، نصب یک‌هزار و ۵۹۰ کاور کنسول، تعمیرات شبکه ۲۰ کیلوولت به متراژ ۹۲ کیلومتر و رفع ۴۳ کانون خطر، بخشی از این اقدامات است.

وی، رفع هشت موردحریم شبکه ۲۰ کیلوولت، شاخه زنی به متراژ ۹۰۷ متر، برگزاری مانور ترموگرافی در راستای شناسایی اتصال سست و راه‌اندازی فیدر جدید از پست صنعتی آشتیان در راستای جداسازی بار روستایی از بار صنعتی را از دیگر فعالیت‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون عنوان کرد.

مدیرتوزیع برق شهرستان آشتیان ادامه داد: تامین برق شهرک ولیعصر(عج ) روستای مزرعه نو به متراژ شبکه ۷۰۰ متر، تامین برق بخشی از سایت مسکن اقدام ملی شهر آشتیان به متراژ یک‌هزار و ۱۰۰ متر، رفع حریم ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط از داخل بافت مسکونی روستای جریک آغاچ، احیای ۲ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت مسیر چشمه خورزن، احداث یک کیلومتر شبکه فشار متوسط و پست هوایی تامین برق چاه آب جریک آغاچ و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستاهای آهو، نادرآباد و نجف آباد و انانجرد نیز در این مدت انجام شده است.

شهرستان آشتیان با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر در ۷۰ کیلومتری شمال شرق اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha