۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85295806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸۸ کانون خطر برق در استان مرکزی ایمن‌سازی شد

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85295806
۶۸۸ کانون خطر برق در استان مرکزی ایمن‌سازی شد

اراک - ایرنا - معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۶۸۸ کانون خطر برق در این استان طی سه ماه گذشته ایمن‌سازی شد.

به گزارش ایرنا،
«محمد مرادی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ایمن‌سازی تاسیسات توزیع برق و به منظور پیشگیری از بروز حوادث برق گرفتگی، سه مرحله مانور شناسایی و اصلاح کانون‌های خطر حادثه‌آفرین پست‌های هوایی از شهریورماه امسال تاکنون صورت گرفته است.

وی بیان کرد: این مانورها با مشارکت ۶۱۰ نفر روز برگزار شد و از تعداد چهار هزار و ۱۶۰ پست هوایی عمومی در سطح استان مرکزی، یک‌هزار و ۹۷۵ پست معادل حدود ۵۰ درصد کل پست‌ها، بازدید شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: همزمان تست بی‌برقی تجهیزات فلزی پست‌ها نیز انجام شد که سه مورد بدنه برقدار شناسایی و اصلاح شد و در این راستا یک مرحله تمام پست‌های هوایی عمومی تحت پوشش در زمان بارگیری فصلی، تست بی‌برقی بدنه تجهیزات فلزی انجام شده است.

مرادی، چاپ علامت خطر برق گرفتگی توسط شابلون‌های فلزی بر روی چهار وجه سه هزار و ۹۵۰ پایه مربوط به پست‌های هوایی در سطح استان، شناسایی و اصلاح ۶۱۱ مورد ارت الکتریکی حفاظتی مربوط به پست‌های هوایی عمومی در سطح استان و چاپ و نصب بیش از یک‌هزار عدد بنر آگاهی‌رسانی ایمنی برق شهروندی در ورودی و نقاط پرتردد ۹۰ درصد روستاهای سطح استان، را از دیگر اقدامات انجام شده در این مانورها، عنوان کرد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از ۸۰۰ هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha