۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85299778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر نهر شهرستان پاکدشت متوقف شد

پاکدشت - ایرنا - مدیر امور منابع آب پاکدشت از توقف عملیات برداشت غیرمجاز شن و ماسه توسط متخلفان از بستر نهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، علیرضا خانی زاد روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش اکیپ گشت و بازرسی آب های سطحی امور منابع آب پاکدشت و پیگیری به عمل آمده، عملیات توقف برداشت غیر مجاز شن و ماسه و توقیف ادوات و ماشین آلات در بستر نهر شهرستان انجام شد.

وی با بیان این مهم به تمامی افرادی که قصد برداشت شن و ماسه و یا خرید زمین و ساخت و ساز در مجاورت مجاری آب‌های سطحی را دارند، هشدار داد و خاطرنشان کرد: قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به امور منابع آب پاکدشت مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود.

خانی زاد خاطر نشان کرد: امور منابع آب پاکدشت به عنوان متولی منابع آب در حوزه عملکرد خود و نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف و سوء استفاده از منابع سطحی و زیر زمینی برخورد جدی و قانونی می کند.

به گزارش ایرنا، حوزه عملکرد شرکت آب منطه ای تهران با وسعتی حدود ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از سمت شمال به کوههای البرز و ازشرق به استان سمنان و از طرف غرب به استان قزوین و از جنوب به استان های قم و مرکزی محدود می شود که جمعیتی حدود ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفرا را تحت پوشش دارد.

حوزه عملکرد این شرکت شامل کل استان تهران وحوزه آبریز سد لار دراستان مازندران و از محدوده های مطالعاتی اشتهارد، قطعه چهار، هشتگرد ، تهران - کرج، ورامین دماوند، لواسانات، فیروزکوه و هومند آبسرد تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha