سرلشکر باقری: ثمره درختی که شهید سلیمانی کاشت امروز مشاهده می شود

کرمان-ایرنا- رییس کل ستاد نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: درختی که شهید سلیمانی غرس کرد، امروز ثمره آن را به‌خوبی می‌بینیم.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر محمد باقری در دیدار فرماندهان ارشد سپاه استان کرمان افزود: هفته بسیج را به بسیجیان عزیز و همه عزیزان خدمتگزار در بسیج تبریک عرض می‌کنم.
وی با اشاره به مجموعه گزارشات احصا شده بیان کرد: این گزارش ها بیانگر پیشرفت در سپاه ثارالله استان کرمان است که جای تشکر دارد و از همه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر می‌کنم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست با گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: جمع‌بندی نظارت میدانی نیروهای مسلح شامل سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان کرمان با حضور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح و هیئت‌رئیسه سپاه و سازمان بسیج انجام می‌شود.
سردار محمدعلی نظری بیان کرد: نظارت‌ها طی سه هفته با حضور معاونین و حوزه‌های تخصصی از رزم و اقدامات فرهنگی و تبیینی صورت گرفته توسط سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در طول سال انجام می‌گیرد و به‌عنوان یک تحلیل ارائه می‌شود تا رفع معایب و نواقص در راستای خدمت بیشتر برای مردم‌یاری و امنیت پایدار صورت گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha