۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85296659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگردان فارسی " عروس باستان" را دیدنی می‌کند

۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85296659
کارگردان فارسی " عروس باستان" را دیدنی می‌کند

شیراز - ایرنا - فیلمبرداری فیلم تلویزیونی عروس باستان به کارگردانی جواد اسکندری از استان فارس آغاز شد.

مدیر روابط عمومی فیلم عروس باستان روز دوشنبهدر شیراز به خبرنگار ایرنا گفت: این فیلم به تهیه‌کنندگی سید اکبر رحیمی و با موضوع میراث فرهنگی در دست تهیه و تولید است و بازیگران آن همه استان فارسی هستند ولی محل فیلمبرداری در شهرضای استان اصفهان انتخاب شده است .

مهران نامداری افزود: پرنیا بصام به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و منشی صحنه، جواد نوریان به عنوان تصویر بردار، اسماعیل امینی، صدابردار، زهرا زارعی به عنوان گریمور، شاهرخ مهرابی تدارکات و جابر مالنجانی، بختیار آبدینی، امیرعلی طهماسبی به عنوان گروه در تولید این فیلم تلویزیونی همکاری می‌کنند.

نامداری اضافه کرد: بهزاد رحیم خانی، آرش کاظمی، شکیلا قهرمانی، رها شیرازی، نعنا اصغری، ریحانه قلی پور، حمید طاهری، اسماعیل افشاری و بهاره موسوی بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

وی گفت: عروس باستان پانزدهمین فیلم جواد اسکندری است.

کارگردان فارسی " عروس باستان" را دیدنی می‌کند

مدیر روابط عمومی فیلم عروس باستان بیان کرد: اسکندری دانش آموخته کارگردانی و اصالتا ترک قشقایی که بیشتر آثار او نیز با موضوع ایل بزرگ قشقایی بوده است.

نامداری یادآور شد: همه فیلم های اسکندری از شبکه های سراسری تلویزیون پخش شده اند.

وی درباره داستان فیلم تلویزیونی عروس باستان گفت: داستان درباره زوج خبرنگاری است که برای خبر به روستایی می روند که خبری از بنای تاریخی که یک خانه قدیمی است تهیه کنند، در روستا مردم مخالف ثبت آن خانه قدیمی برای میراث فرهنگی هستند چون فکر می کنند با ثبت این بنا پای توریست ها به روستا باز می شود و زمین و مزرعه اشان از بین می‌رود.

او ادامه داد: هوا کم کم تاریک شده و تقریبا اطراف خانه خالی از اهالی شده است. غزاله و مرتضی بعد از تهیه خبر به سمت ماشینشان پیش می روند که متوجه می شوند رم دوربین را در خانه قدیمی جا گذاشته اند برای همین به خانه قدیمی باز می گردند. تاریک است و سکوت همه جار را فرا گرفته است. در آنجا متوجه صداهایی می شوند وقتی به سمت صدا می روند با صحنه عجیبی مواجه می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha