۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85296402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۶۰ برنامه به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان دماوند

دماوند- ایرنا -فرمانده سپاه شهرستان دماوند در نشست خبری به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج با شعار "بسیج، امید ملت ایران" همزمان در سراسر کشور در شهرستان دماوند نیز آغاز می شود.

به گزارش ایرنا،سرهنگ غلامرضا نجفی افزود: برنامه های متعددی درشهرستان توسط پایگاه های بسیج و کانون های اقشار مردمی برگزار می شود که شامل بیش از ۶۰ عنوان و تعداد آن بیش از ۳۰۰ برنامه است.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: مهم‌ترین آن یادواره ۶۰۰ شهید شهرستان دماوند است که پنجشنبه دوم آذرماه برگزار و نمایشگاه شهدا نیز در کنار یادواره که یک هفته زودتر برگزار می شود، برپا خواهد شد؛ همچنین اجتماع بسیجیان، تجدید میثاق با امام راحل، برنامه های ورزشی، علمی و برنامه های سازندگی و خدمت رسانی، همچنین برنامه های متعدد فرهنگی و کتابخوانی در قالب فضای مجازی از جمله برنامه های شاخص است.

نجفی ادامه داد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، برپایی یادواره های شهرستانی، روستایی، آبروی محله و یادواره خانگی از جمله برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقه جام فوتسال رده های سنی بسیجی، مسابقات محلی همچون تنیس، فوتبال، کوه نوردی از جمله برنامه های ورزشی و برگزاری همایش دختران حاج قاسم، تحکیم بنیان خانواده، مانور امر به معروف و نهی از منکر و همچنین برپایی محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی و تجلیل از برگزیدگان قرآنی را جمله این برنامه هاست.

سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند عنوان کرد: برپایی اردوهای جهادی، مرمت و نقاشی مدارس، تهیه جهیزیه و توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در چهار نقطه شهرستان همچون جابان، سربندان، آبسرد و رودهن، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مشاوره حقوقی برای خانواده های زندانی نیازمند و آزادسازی زندانیان، گلریزان، همایش بسیج اصناف شهرستان، دیدار با خانواده های شهیده زن، برپایی میز های خدمت و ویزیت رایگان در بیش از ۶ نقطه شهرستان توسط بسیج سازندگی و توزیع رایگان دارو در برخی از مناطق از دیگر برنامه ها است.

وی تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوتان، برگزاری نشست های فرهنگی با هنرمندان و عصر شعر، نشست های تبیینی، روضه خوانی در ایام فاطمیه در پایگاه های بسیج، برگزاری مجمع هیات های اندیشه ورز در شهرستان، افتتاح پایگاه های بسیج ، برگزاری مسابقات علمی همچون رباتیک و نشست با نخبگان و نویسندگان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند عنوان کرد: راهپیمایی شبانه توسط گردان بیت المقدس، برگزاری تور پذیرایی در ایست و بازرسی فرهنگی، رژه خودرویی موتوری از دیگر برنامه‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha