۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبر: 85295579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸ هزار عدد مواد محترقه در ارومیه کشف شد

۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبر: 85295579
۴۸ هزار عدد مواد محترقه در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۸ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در ارومیه طی عملیات ضربتی پلیس کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی حق‌وردیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک توسط فردی در سطح شهرستان ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی خودرو متهم؛ با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از این خودرو ۴۸ هزار عدد انواع مواد محترقه به صورت قاچاق کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این عملیات، یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حق‌وردیان از شهروندان خواست تا کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، با نزدیک شدن به ایام و ماه های پایانی سال، روند قاچاق مواد محترقه بیشتر می شود و به همین میزان نیز کشفیات بالاتر می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha