سردار حسن‌زاده: شهدای ورزشکار الگوی آزادی‌خواهان جهان هستند

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، گفت: مردمی بودن و داشتن مرام پهلوانی، ایستادگی در برابر ظالم و حمایت از مظلوم از جمله ویژگی‌های شهدای ما به ویژه شهدای ورزشکار است و آنان الگوی آزادی‌خواهان جهان هستند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده در مراسم نخستین یادواره شهدای ورزشکار پایتخت که در سالن شهید ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد، تاکید کرد: کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت کار خود را آغاز کرده که اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است. ۷۰۰شهید در پایتخت جزو شهدای ورزشکار ما هستند و مردم قدرشناس ایران اسلامی در این سال‌ها به شایستگی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته‌اند.

وی ادامه داد: امروز شاهد دستاوردهای ارزشمندی در جبهه مقاومت هستیم، اینها همه به برکت خون شهدایی است که قبل و بعد از دفاع مقدس به زمین ریخته شده است، شهدای ما مکتب ایثار، مردم‌داری، ایستادگی در برابر ظالم و حمایت از مظلوم را همواره سرلوحه خود قرار داده و اگر زندگی‌نامه این عزیزان را مرور کنیم خواهیم دید که در همه عرصه‌ها، مردم و دیگران را به خود ترجیح داده‌اند که این از برکات خون شهداست.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ، یادآور شد: این عزیزان پهلوانان واقعی ملت ما به شمار رفته و در زمان حیات خویش، پهلوان و قهرمانان بودند و امروز نیز بهترین قهرمانان و پهلوانان ما هستند. مردمی بودن شهدا از شاخصه‌های آنهاست و امروز می‌بنیم شهدا به ویژه شهدای ورزشکار الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان هستد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه مردم و جامعه ورزش به شایستگی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و می‌دارند، گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی در طی سالیان گذشته به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و امروز هم شاهد هستیم با حضور گرم و پرشور خود در آئین‌ یادواره شهدای ورزشکار پایتخت، پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستاده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha