جوادی: شهدا باید الگوی تمام قهرمانان باشند/ افتتاح ورزشگاه تختی در نیم فصل

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: شهدا قهرمانان واقعی ایران هستند و باید از آنها الگوسازی کنیم تا ورزشکاران ما منش و اخلاق این قهرمانان همیشه سرافراز را سرلوحه کارشان قرار دهند

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه نخستین یادواره شهدای ورزشکار پایتخت که در سالن شهید ضرغام فدراسیون کشتی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افتخار را داشتیم که نخستین یادواره شهدای ورزشکاران تهران بزرگ را برگزار کنیم؛ یادواره شهدای گرانقدری که همه ما مدیون آنها بوده و باید راه و روش این بزرگواران را ادامه دهیم.

وی افزود: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا اولین یادواره شهدای ورزشکارا استان را نیز با همکاری سپاه سیدالشهدا (ع) برگزار کنیم. این اتفاق بزرگ در یکی - دو ماه آینده رخ خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: برای این کار به شناخت کلی از ابعاد شخصیتی این عزیزان نیاز داشتیم، بررسی‌های لازم را انجام داده و کتابچه‌ای استخراج شد که از آن رونمایی خواهد شد.

جوادی تصریح کرد: شهدا قهرمانان واقعی ایران هستند و باید از آنها الگوسازی کنیم تا ورزشکاران ما منش و اخلاق این قهرمانان همیشه سرافراز را سرلوحه کارشان قرار دهند و بدانند که قهرمانان بزرگی بودند اما در اوج تیم ملی و مدال قهرمانی را رها کرده و تصمیم گرفتند مدال ابدی شهادات را بر گردن بیاویزند.

وی تاکید کرد: در گذشته باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ارتباط چندانی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نداشتند اما قرار شد از این پس نشست‌های مستمری را برگزار کنیم، از آنها خواستم علاوه بر فوتبال در رشته‌های دیگری نیز فعالیت کنند. استقلال و پرسپولیس طرفداران زیادی دارند و باید از نام و ظرفیت آنها برای پیشرفت ورزش تهران استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره افتتاح چمن ورزشگاه تختی گفت: برنامه‌ریزی ما برای افتتاح ورزشگاه تختی در نیم فصل لیگ است، اما این افتتاح باید با نظر کارشناس صورت بگیرد و اگر احساس کنیم برگزاری بازی در این مجموعه به چمن آسیب برساند حاضر هستیم نیم فصل دوم را هم از دست بدهیم اما کاری که قرار است انجام شود با بالاترین کیفیت صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha