ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌ونهم؛ نساجی بالاتر از سرخابی‌ها

تهران- ایرنا- ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم تحت تاثیر برتری پرگل نساجی مقابل هوادار قرار گرفته و این تیم با ۳ نماینده بیشترین سهم را دارد و تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس با ۲ نماینده در رتبه دوم قرار گرفته‌اند.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار به صورت هم‌زمان پیگیری شد. در مجموع ۲۷ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که نسبت به هفته‌های قبل، شاهد گل‌های بیشتری و بازی‌های باکیفیت‌تری بودیم. فقط ۳ تیم میزبان به برتری رسیدند و یک دیدار نیز برنده نداشت تا شاهد پیروزی ۴ تیم میهمان باشیم.

ترکیب منتخب هفته بیست‌ونهم تحت تاثیر برتری پرگل نساجی مقابل هوادار قرار گرفته و این تیم با ۳ نماینده، بیشترین سهم را دارد. و تیم‌های استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس با ۲ نماینده در رتبه دوم قرار گرفته‌اند. در نهایت تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز نیز با یک نماینده ترکیب منتخب هفته را تشکیل می‌دهند.

دروازه‌بان

سیدحسین حسینی(استقلال تهران): کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت موفق شد برای شانزدهمین‌بار دروازه استقلال را در این فصل از رقابت‌ها بسته نگه دارد و با واکنش‌های خوبی که داشت، موجب گردید تا استقلال به قهرمانی در هفته پایانی امیدوار باشد. حسینی در کنار حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور با شانزده کلین‌شیت در صدر جدول قرار دارند.

ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌ونهم؛ نساجی بالاتر از سرخابی‌ها

مدافعین

روزبه چشمی(استقلال تهران): دومین گل ۳ امتیازی خود در این فصل را به ثمر رساند و عملکرد خوبی نیز در خط دفاعی استقلال داشت.

عثمان اندونگ(استقلال خوزستان): مدافع سنگالی استقلال خوزستان موفق شد سومین گل فصلش را مقابل مس رفسنجان به ثمر برساند و نمایش درخشانی در خط دفاعی مقابل حملات این تیم داشت.

سعید آقایی(نساجی مازندران): یکی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی در برتری پرگل این تیم مقابل هوادار بود و موفق شد یک پاس گل را به نام خود ثبت کند، او جناح راست هوادار که نقطه قوت این تیم بود را به خوبی در کارهای مهار کرد.

ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌ونهم؛ نساجی بالاتر از سرخابی‌ها

هافبک‌ها

امید نورافکن(سپاهان اصفهان): پس از بازگشت از مصدومیت طولانی، خیلی زود به ترکیب اصلی سپاهان بازگشت و در دیدار مقابل آلومینیوم تک گل ۳ امتیازی طلایی‌پوشان را برای کاوه رضایی ارسال کرد. او در طول بازی در میانه میدان نمایش درخشانی داشت.

حسین زامهران(نساجی مازندران): شماره ۱۰ نساجی شب درخشانی را مقابل هوادار داشت و علاوه بر گلزنی بارها با حرکات تکنیکی خود از سد مدافعان هوادار رد شد.

مهدی ترابی و مسعود ریگی(پرسپولیس): شاید کمتر کسی این انتظار را داشت تا زمانی که بازی پرسپولیس مقابل شمس‌آذر گره خورده بود، ریگی هافبک دفاعی این تیم با یک چرخش و شوت تماشایی دروازه قزوینی‌ها را باز کند. ترابی نیز یک‌بار دیگر ارزش‌های خودش را در بازی‌های حساس نشان داد و با ثبت ۲ پاس گل تاثیر زیادی در برتی حساس پرسپولیس در راه کسب عنوان قهرمانی داشت. ترابی نیز ضمن زدن یک گل، عملکرد خوبی در طراحی حملات تیمش داشت.

ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌ونهم؛ نساجی بالاتر از سرخابی‌ها

مهاجمین

محمدرضا آزادی(نساجی مازندران): مهاجم جوان نساجی که به آخرین اردو تیم ملی نیز دعوت شده بود، در فرم خوبی قرار دارد. او موفق شد با ثبت ۲ گل در دیدار مقابل هوادار نقش مهمی در برتری پرگل این تیم داشت.

جواد آقایی‌پور(استقلال خوزستان): دیگر مهاجم جوان و پدیده لیگ برتر که هفته گذشته مقابل پرسپولیس نیز نمایش درخشانی داشت، موفق شد با دبل مقابل مس رفسنجان یک‌بار دیگر نشان دهد که انتخابش برای تیم ملی بی‌دلیل نبوده است.

امیر ابراهیم‌زاده(تراکتور تبریز): تعویض طلایی هفته، مهاجم جوان و آینده‌دار تراکتور بود که بعد از ورود به بازی موفق شد یک گل و یک پاس گل را برای تی‌تی‌ها مقابل ملوان به ثبت برساند و نقش پررنگی در کامبک این تیم داشت.

ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌ونهم؛ نساجی بالاتر از سرخابی‌ها

نتایج دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ برتر:

شمس آذر قزوین یک - پرسپولیس ۳

استقلال یک - گل‌گهر سیرجان صفر

فولاد خوزستان ۲ - پیکان تهران ۲

هوادار تهران صفر - نساجی مازندران ۵

آلومینیوم اراک صفر - سپاهان اصفهان یک

مس رفسنجان ۲ - استقلال خوزستان ۳

تراکتور تبریز ۳ - ملوان بندر انزلی یک

ذوب‌آهن اصفهان ۲ - صنعت نفت آبادان یک

ترکیب منتخب هفته‌ بیست‌ونهم؛ نساجی بالاتر از سرخابی‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha