حمایت بانک تجارت آذربایجان شرقی از ۳۰ شرکت دانش بنیان

تبریز-ایرنا- مدیر امور شعب بانک تجارت آذربایجان شرقی گفت: این بانک از تعداد ۳۰ شرکت دانش بنیان استان در راستای تقویت علمی و اقتصادی آنها حمایت مالی کرده است.

سعید فلاح روز یکشنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، افزود: حمایت و تقویت پایه های مالی شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین اولویت های بانک تجارت استان است که با معرفی پارک علمی و فناوری تسهیلات لازم را در اختیار آنها قرار می دهیم.

وی حمایت از صنایع آذربایجان شرقی را مهمترین رویکرد بانک تجارت اعلام و اظهار کرد: این بانک در اعطای ضمانت نامه های بانکی رتبه اول را در بین تمام بانک های دولتی و غیردولتی استان دارد که این امر نشان دهنده توجه به موضوع توسعه اقتصادی منطقه است.

فلاح ادامه داد: بانک تجارت در ارایه تسهیلات مربوط به تبصره ۱۸ بودجه نیز پیشتاز بوده و تاکنون افزون بر سه هزار میلیارد ریال از این محل به صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان پرداخت شده است.

وی بازدید از واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی آذربایجان شرقی را از مهمترین برنامه های مدیریت امور شعب بانک تجارت اعلام و اضافه کرد: با احصای مسایل و مشکلات این واحدها تلاش می کنیم در کنار صنعت استان باشیم.

فلاح با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانک تجارت، از پرداخت ۶ تا هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گفته وی در حال حاضر تعداد ۵۷ شعبه بانک تجارت در آذربایجان شرقی با تعداد ۵۸۰ کارمند فعال است که تعداد ۳۵ شعبه در کلانشهر تبریز استقرار دارد.

به گزارش ایرنا، یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی همزمان با هیجدمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه و از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپاست‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha