عزیزی: ساخت ورزشگاه جدید، اقدام بزرگی است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون گلف، گفت: دستور رئیس جمهور برای احداث ورزشگاه جدید در تهران که سریعا به سمت عملیاتی شدن و عقد قرارداد با طرف چینی رفت، می‌تواند یکی از اتفاقات بزرگ ورزشی در کشور باشد.

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص عملکرد کیومرث هاشمی پس از ۱۰۰ روز حضور به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: عملکرد وزیر، انگیزه در بین اهالی ورزش را دو چندان کرده و امیدواریم در ادامه نیز شاهد اتفاقات مثبت و حرکات رو به رشد باشیم.

وی ادامه داد: جلب نظر رئیس جمهور برای احداث ورزشگاه جدید که سریعا نیز به سمت عملیاتی شدن و عقد قرارداد با طرف چینی رفت، می‌تواند یکی از اتفاقات بزرگ ورزشی در کشور باشد. در واقع تولید و شکل‌گیری این ایده در مدت ۱۰۰ روز و همچنین انتقال آن به دولت و قانع کردن مسئولان عالی رتبه و در ادامه جا نمایی و مطالعه محیطی و حتی انجام مذاکرات بین المللی که به تفاهم‌نامه ختم شود، فقط از یک مدیر توانمند بر می‌آید.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با اشاره به رزومه وزیر ورزش عنوان کرد: با توجه به مسئولیت‌هایی که وی در آموزش‌وپرورش، کمیته ملی المپیک، سازمان تربیت بدنی، وزارت ورزش، برخی فدراسیون‌ها و اداره کل‌های استانی داشته، به مسئولیت‌های کارشناسی تا وزارت آگاه است و امور ورزشی را به خوبی می‌شناسد.

وی افزود: یکی از مواضع قابل تقدیر او را می‌توان در بحث بازی‌های آسیایی عنوان کرد که در ابتدای حضور تصمیم‌گیری راجع به مسابقات را به عهده کمیته ملی المپیک گذاشت که این حرکت کاملا طبق مقررات و قوانین بین المللی و داخلی ورزش است. این حرکت او نشان دهنده فهم جامع از مسئولیت ستاد بازی‌های آسیایی و وزارت ورزش نشات می‌گیرد. جا دارد من نیز به عنوان عضو هیئت اجرایی از این روند مدیریت وی، تشکر و قدردانی کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha