قارداشی: ساخت ورزشگاه جدید، ورزش را متحول می کند/ مدیریت هاشمی همراه با تحول و عدالت است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس روی میز، گفت: سبک، سیاق و روش مدیریت کیومرث هاشمی همراه با تحول، عدالت، صبر و حوصله است.

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با ایرنا درباره ۱۰۰ روزگی عملکرد وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: با توجه به مقبولیت‌ها و شایستگی‌هایی که کیومرث هاشمی دارد، حضور وی در وهله اول صرف نظر از اقداماتی که می‌خواهد انجام دهد، باعث شد تا حاشیه‌ها و اعتراضات کمتر شود.

وی ادامه داد: با توجه به آشنایی که از نزدیک با وی از اوایل دهه ۱۳۷۰ داشتم؛ سبک، سیاق و روش مدیریت هاشمی همراه با تحول، عدالت، صبر و حوصله است.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان با این روش تا بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی صبر کرد و انرژی مثبتی به ما داد و بدون هیچگونه حاشیه و تنشی به این بازی‌ها رفتیم و بهترین نتیجه را گرفتیم و در برخی رشته‌ها تاریخ سازی کردیم.

قارداشی تاکید کرد: شرایط بازی‌ها با مدیریت هاشمی نشان دهنده مشت نمونه خروار است. وی حتی در انتصاب‌ها هم هوشمندانه عمل کرد و شروین اسبقیان را که نمونه کوچک‌تر هاشمی و فردی معتقد و انقلابی است و قبلا مدیر کل سه استان بزرگ ورزش اردبیل، تهران و آذربایجان غربی بود و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جانبازان است، به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی انتخاب کرد. هاشمی با اشراف و آگاهی این افراد را در پست‌های حساس انتخاب می‌کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز، ادامه داد: همچنین وزیر ورزش و جوانان بهترین گزینه را برای مدیرکل ورزش اردبیل برگزید و این انتصاب‌ها از روی آگاهی و اراده است. با پیشکسوتی مشورت کردم و او گفت که هاشمی برای هر پستی حداقل ۸ نفر را در آستین دارد و وی با آشنایی کامل از روزمه آنها، این افراد را برای پست‌های مختلف انتخاب می‌کند.

وی افزود: فردی که رئیس کمیته ملی المپیک، سرپرست فدراسیون فوتبال و پست‌های مهم دیگری داشته است، از عمق ورزش کشور آگاهی کامل دارد و با وجود شرایط ناجوانمردانه تحریم، مطمئنم بهترین تصمیمات را می‌گیرد.

وی گفت: هاشمی با درایت با شرکت چینی معتبر تفاهم نامه همکاری بست و باید از رئیس جمهور هم تشکر کنم. ساخت ورزشگاه جدید کارنامه بسیار خوبی برای دولت سیزدهم است.

قارداشی گفت: قطعا ساخت این ورزشگاه می‌تواند به ورزشکاران ایران انرژی مثبت و اعتماد به نفس دهد. امیدوارم این ورزشگاه، مجموعه کاملی برای همه رشته‌ها باشد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha