۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبر: 85284033
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم|استاندار تهران: انتقال آرادکوه پنج سال زمان نیاز دارد

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: جابجایی آرادکوه حداقل حدود پنج سال زمان نیاز دارد که در ابتدا باید تثبیت اراضی نشان‌گذاری شده در دستور کار قرار گیرد و سپس طراحی و جانمایی تاسیسات مورد نیاز برای منطقه اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز سه شنبه در حاشیه دیدار شهروندان کهریزک به خبرنگاران گفت: بیشتر موضوعات مطرح شده در خصوص مسائل مربوط به حوزه شهری، چگونگی اداره شهر در حوزه خدمات عمومی و مسایل مربوط به مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، دفع و جمع آوری زباله ها در سطح شهر، ساماندهی مسائل مربوط به سگ‌های بلاصاحب، اقدامات نامتعارف در شهر و زمان انتقال آرادکوه از کهریزک بود.

گزارش ایرنا حاکی است، مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه از تأسیسات دفع و بازیافت پسماندهای شهر تهران است که در بخش کهریزک شهرستان ری واقع شده‌است؛ مجتمع آرادکوه در کیلومتر ۲۳ جاده قدیم تهران- قم و در جنوب کهریزک واقع شده‌است.

این مرکز روزانه به‌طور متوسط هشت هزار تن انواع پسماندهای مختلف از منابع مختلف تولید همچون مناطق ۲۲ گانه، شهرک و شهرهای اطراف، مراکز بهداشتی و درمانی، لجن و سرشاخه جهت امحا و دفع به این مرکز ارسال می‌شود. تأسیسات مختلفی در خصوص دفع و بازیافت پسماندهای شهر تهران در این مجتمع مشغول به فعالیت هستند که از آن جمله می‌توان به واحدهای پردازش، سایت هوادهی تولید کمپوست، واحدهای پالایش کمپوست، سامانه ریجکت‌سوز و واحد تصفیه‌خانه شیرآبه اشاره کرد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha