۶ فعال غیرمجاز ارز در پایتخت دستگیر شدند
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف سه محل و دستگیری ۶ نفر فعال غیرمجاز ارزی خبر داد و گفت: در این دفاتر سودجویان اقدام به انجام خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند.

سرهنگ مهدی افشاری روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان جمهوری شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز مشخص شد افرادی در دفاتر خود در پاساژی واقع در خیابان جمهوری نبش چهار راه استانبول، اقدام به فعالیت غیر مجاز ارزی می‌کردند به همین منظور عوامل این پلیس نسبت به شناسایی و دستگیری ۶ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی شدند.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه این افراد به صورت گستره اقدام به خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز می‌کردند، گفت: در بازرسی از دفاتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، سه مقادیری انواع ارز شامل ۳۲ هزار و ۸۹۰ دلار آمریکا، هفت هزار و ۲۱۴ یورو، پنج هزار و ۸۷۰ درهم امارات، هشت هزار و ۷۹۵، پوند انگلیس، ۲ هزار فرانک سوئیس، هشت هزار و ۴۰۰ کرون دانمارک، ۲ هزار و ۸۰ یوان چین، ۳۱۰ لیر ترکیه همچنین پنج عدد نیم سکه، هشت عدد سکه تمام بهار و ۱۶ عدد ربع سکه و در مجموع به میزان ۶۷ هزار و ۵۵۹ واحد انواع ارز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی از این محل کشف شد، اضافه کرد: پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ افشاری یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha