دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف محل فعالیت غیرمجاز ارزی در خیابان شریعتی خبر داد و گفت: ۲ نفر از فعالان غیر مجاز بازار ارز نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ مهدی افشاری روز چهارشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری فعالان غیرمجاز بازار ارز در محدوده خیابان شریعتی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با اخلال گران بازار ارز و پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیر مجاز ارزی توسط افرادی در دفتری در خیابان شریعتی عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری ۲ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که به صورت گستره اقدام به انجام حوالجات غیرقانونی ارز می‌کردند، شد.

دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در پایتخت

سرهنگ افشاری ادامه داد: در بازرسی از دفتر کار که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود و مقدار ۷۳۳.۱۵۹ واحد انواع ارز، ۱۲ قطعه انواع سکه، لب تاپ، آی پد، گوشی تلفن همراه، پول شمار، ترازوی دیجیتال و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارزی و طلای کشف که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شد.

وی اضافه کرد: معاملات اعم از خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول را بصورت شفاف با پول رایج کشور و با اسناد اعتباری اعم از چک انجام دهید و از دریافت هرگونه ارز خارجی که منشا آن نامشخص است خودداری کنید همچنین شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha