سرمربی استقلال تاجیکستان: بازی مقابل پرسپولیس ۶ امتیازی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: ما مقابل پرسپولیس بازی راحتی نداریم و این مسابقه برای ما ۶ امتیازی است.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، ایگور چرفچنکو سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: حریف ما تیم بسیار خوب و متوازنی است و ما نمایش خوبی در بازی اول داشتیم و امیدواریم در بازی دوم بهتر باشیم و بتوانیم حریف را شکست دهیم. کیفیت پرسپولیس را در بازی اول دیدیم و امیدوارم ورزشگاه پُر از هوادار باشد. این مسابقه برای ما ۶ امتیازی است و منتظر بازی فردا هستیم.

وی افزود: همه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برای همه تیم‌ها دشوار است. وقتی به تیم‌ها نگاه می‌کنید، درمی‌یابید که آنها قهرمانان کشورهای خودشان هستند و ما بازی آسانی در مرحله گروهی نداریم. نسبت به بازی قبلی ما با پرسپولیس در ۲ سال قبل، همه چیز تفاوت پیدا کرده است. فردا بازی آسانی نداریم. برای به دست آوردن ۳ امتیاز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی استقلال تاجیکستان در مورد وضعیت سدریک گوگوا، بازیکن مصدوم این تیم اضافه کرد: باید در تمرین آماده‌سازی آخر تیم ببینیم سدریک می‌تواند بازی کند یا خیر.

چرفچنکو درباره پیوستن ۲ بازیکن سابق استقلال تاجیکستان (منوچهر صفروف و وحدت هنانوف) به پرسپولیس و اینکه آیا بازیکن دیگری از این تیم تاجیک می‌تواند به تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس بپیوندد یا خیر نیز گفت: هر بازیکن برای راهیابی به تیم‌های بزرگ، باید قابلیت‌های خودش را به نمایش بگذارد. این تیم‌ها نمایندگانی دارند که بازی‌ها را تماشا می‌کنند و بازیکنان برای رسیدن به تیم‌های بزرگ، باید مهارت خود را در زمین نشان بدهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha