گل‌محمدی: نیمی از بازیکنان پرسپولیس بیمار شده‌اند؛ باید تا فردا صبر کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تاکنون در دوران مربیگری‌ام چنین تجربه‌ای نداشتم که تقریبا نیمی از بازیکنانم سرما خورده باشند. باید تا فردا صبر کنیم تا مشخص شود کدام از نفرات امکان حضور در بازی را دارند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و وضعیتی که برای تیم‌های صعودکننده از این گروه وجود دارد، همه بازی‌ها حساس است. تیم فوتبال استقلال تاجیکستان با توجه به شرایط جدول انگیزه بالایی برای دیدار فردا دارد و به احتمال زیاد برای کسب ۳ امتیاز با میل هجومی بیشتری بازی می‌کند.

وی افزود: از طرفی نیز پرسپولیس نیز برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شود. این عوامل باعث می‌شود که شاهد بازی جذابی باشیم. شرایط فیزیکی بازیکنان تیم استقلال خوب است و قطعا حضور هواداران این تیم کمک زیادی به آن‌ها می‌کنند. از طرفی نیز بازیکنان ما نیز آمادگی بالایی دارند.

گل‌محمدی: نیمی از بازیکنان پرسپولیس بیمار شده‌اند؛ باید تا فردا صبر کنیم

گل‌محمدی در رابطه با شرایط بازیکنان پرسپولیس، اظهار داشت: تاکنون در دوران مربیگری‌ام چنین تجربه‌ای نداشتم که تقریبا نیمی از بازیکنانم سرماخورده باشند. اما سعی می‌کنیم با توجه به شرایط موجود بهترین نفرات را برای بازی فردا انتخاب کنیم. شرایط تیم ما عادی نیست و باید برای بازی فردا باید صبر کنیم تا ببینیم کدام یک از بازیکنان با توجه به شرایط مریضیشان می‌توانند در ترکیب حضور داشته باشند.

وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و حتی اگر فردا ۱۱ بازیکن بتوانند بازی کنند با همان تعداد ۹۰ دقیقه را بازی می‌کنیم. فکر نمی‌کنم به مشکل بخوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا چمن مصنوعی استادیوم میزبان باعث نگرانی او نیست، توضیح داد: این چمن تاره تعویض شده است و فکر نمی‌کنم از این نظر مشکلی داشته باشیم چون کیفیت این چمن مصنوعی بالا است. شاید محدودیت‌هایی داشته باشیم اما فکر نمی‌کنم در این بخش مشکلی باشد.

گل‌محمدی: نیمی از بازیکنان پرسپولیس بیمار شده‌اند؛ باید تا فردا صبر کنیم

وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این نشست گفت: من خیلی خوشحالم که فردا در کشور عزیز خودم یعنی تاجیکستان بازی می‌کنم و از هواداران فوتبال تاجیک نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم که فردا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران، عصر فردا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه به میهمانی استقلال تاجیکستان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha