۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85281563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پژمان نوری نیامده، رفت

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85281563
پژمان نوری نیامده، رفت

رشت - ایرنا - پژمان نوری مدیرعامل و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که قرار بود سرمربیگری شهرداری آستارا را برعهده بگیرد، از هدایت این تیم صرف‌نظر کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پژمان نوری هفته گذشته پس از انجام مذاکرات با مسئولان باشگاه شهرداری بندرآستارا، در تمرین این تیم نیز حضور یافت تا هدایت شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته یک کشور را برعهده بگیرد.

اما بازیکن اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که سابقه بازی در تیم‌های سرخابی تهران و حضور در تیم ملی را در کارنامه ورزشی خود دارد، امکانات باشگاه شهرداری بندرآستارا رضایتش را جلب نکرد و وی از هدایت این تیم صرف‌نظر کرد.

این در حالی است که حتی سایر اعضای کادرفنی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نیز مشخص شده بودند تا این مربیان به همراه پژمان نوری، هدایت این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور برعهده داشته باشند.

با این وجود هم اینک مسئولان باشگاه شهرداری بندرآستارا در صدد جذب سرمربی جدید هستند که البته تا قبل از انتخاب سرمربی جدید، یاشین سزاوار این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور هدایت خواهد کرد.

سزاوار در جریان هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور هدایت تیم شهرادری بندرآستارا مقابل تیم مس کرمان را برعهده داشت که در نهایت تیم شهرداری بندرآستارا با نتیجه یک بر صفر برابر حریفش به برتری رسید.

همچنین در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا باید در دومین بازی خانگی متوالی خود در این لیگ، رو در روی تیم خلیج فارس ماهشهر قرار گیرد که یاشین سزاوار در این بازی نیز تیم شهرداری آستارا را هدایت خواهد کرد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا هم‌اینک در رقابت‌های لیگ دسته نخست باشگاه‌های کشور جام آزادگان با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.

البته تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی، مس کرمان و آریو اسلامشهر نیز هم امتیاز با تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا هستند و اگر نماینده گیلان در هفته یازدهم و در دیدار خانگی خود مقابل حریفش به برتری برسد، به طور حتم در جدول رده‌بندی صعود خواهد کرد.

با این وجود اگر تیم شهرداری بندرآستارا بتواند تیم خلیج فارس ماهشهر را شکست دهد و چند پله در جدول رده‌بندی صعود کند، بعید نیست که یاشین سزاوار حداقل تا پایان نیم‌فصل همچنان هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به همراه تیم فوتبال داماش، نمایندگان استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha