۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85284445
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ملوان و جالی خالی مازیار که حس نشد

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85284445
ملوان و جالی خالی مازیار که حس نشد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ابتدای فصل تاکنون با عملکرد خوبی که برابر مدعیان قهرمانی داشت نشان داد که با رفتن مازیار زارع هم می‌تواند در روزهای اوج قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دو فصل گذشته با مدیریت پژمان نوری و سرمربیگری مازیار زارع پس از سال‌ها به لیگ برتر برگشت و انزلی‌چی‌ها در پایان فصل گذشته با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند و توانستند بقای خود را در لیگ برتر تضمین کنند.

اما در پایان فصل مالک باشگاه تصمیم بر تغییر در کادر فنی این تیم گرفت و نوری و زارع از این تیم جدا شدند. با رفتن زارع سرمربی که ملوان را از خطر سقوط از لیگ برتر نجات داده بود، همه تصور می‌کردند شرایط این تیم در فصل جدید بدتر خواهد شد چنانچه حتی احمد دنیامالی رئیس مجمع باشگاه ملوان به نوری پیشنهاد سرمربیگری قوهای سپید را داد که با مخالفت نوری مواجه شد.

در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و مشکلات مالی که گریبانگیر این باشگاه بود، مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته ذوب آهن هدایت این تیم را برعهده گرفت. در هفته اول و دوم لیگ برتر فوتبال انزلی‌چی‌ها تجربه شکست برابر تیم‌های ذوب آهن و استقلال را داشتند و از هفته سوم روزهای بدون باخت و تساوی این تیم آغاز شد.

ملوان از هفته سوم به بعد توانست فولاد را با چهار گل و پیکان را با ۲ گل و نساجی را با یک گل و حتی سپاهان که مدعی قهرمانی است و کمتر کسی تصور می‌کرد زور انزلی‌چی‌ها به این تیم برسد، ۳ بر ۲ در اصفهان شکست دهد. قوهای سپید برابر تیم‌هایی چون گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک و مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی به تساوی بدون گل دست یافتند.

در واقع ملوان در کارنامه خود تا هفته نهم لیگ برتر با دو باخت، سه تساوی و چهار برد عملکرد موفقی از خود نشان داد و با ۱۵ امتیاز خود را به رده سوم جدول رساند.

تیمی که تصور می‌شد با رفتن زارع نمی‌تواند روزهای موفقی داشته باشد، توانست با هدایت تارتار به تساوی و برد برابر تیم‌های مدعی چون پرسپولیس و سپاهان دست یابد و جای خالی زارع را بهتر از او پر کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha