استاندار فارس: اقدامات دولت و دستاوردهای نظام باید تبیین شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم تبیین اقدامات دولت مردمی سیزدهم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: به نظر می رسد در این زمینه عملکردها ضعیف و ناکافی بوده است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز پنجشنبه در همایش سفیران تبیین در شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار شهریورماه امسال رییس جمهور و هیات دولت با ایشان، عملکرد دو ساله دولت را قابل تقدیر و تجمید دانستند اما تاکید کردند که اطلاع رسانی و انعکاس این اقدامات به اذهان مردم به دلیل نارسایی در زبان رسانه‌ای دولت لازم و شایسته نیست.

او ادامه داد: بهترین راهکار برای انتقال اقدامات انجام شده به جامعه و به ویژه به قشر جوان و نوجوان جهاد تبیین است و باید همه بدانند که در کشور به رغم تحریم ها و فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی چه اتفاقات مبارکی صورت می گیرد.

وی، با اشاره به برگزاری نهمین کنگره بین المللی پیوند اعضای ایران در شیراز افزود: در این کنگره میهمانان و شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند که همگی اقدامات و کارهای انجام شده در زمینه پیوند کبد در شیراز را مورد تجمید قرار داده و ستودند.


استاندار فارس افزود: به رقم همه فشارها و تحریم ها شاهد هستیم که طی پنج سال گذشته تاکنون، بیشترین تعداد پیوند کبدی که در یک بیمارستان در کل دنیا می توانسته انجام شود مربوط به شیراز و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا بوده است.

ایمانیه اظهار کرد: علاوه بر این، امروز تعداد قابل توجهی از دانشجویان خارجی در استان فارس و دیگر نقاط کشور مشغول تحصیل هستند و سالانه تعداد زیادی بیماران از سراسر دنیا برای مداوا به مرکز درمانی کشورمان و به ویژه فارس و شیراز مراجعه می کنند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رفتاری که امروز از سوی رژیم صهیونیستی در مواجه با سیستم های درمانی و بیمارستان ها شاهد هستیم حتی در جنگ جهانی اول و دوم هم پیش نیامده و این رژیم به شکل عامدانه بیمارستان ها و مراکز درمانی را بمباران می کند که این کار مورد انزجار هر آزاده ای در جهان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha