۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبر: 85278136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای مدافع حرم در مهریز یزد برگزار شد

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبر: 85278136
یادواره شهدای مدافع حرم در مهریز یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید مجید قربانخانی و همچنین شهدای دانش آموز چهارشنبه شب در سالن دانشگاه شکیب شهرستان مهریز یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره که جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و همچنین مسئولان و پدر و مادر شهید مجید قربانخانی حضور داشتند فرماندار مهریز گفت: ترویج فرهنگ والای ایثار و مقاومت ضامن تداوم عزت و امنیت ایران اسلامی است.

" محمد دهقان بنادکی" با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای دانش آموز رسالت مهم همیشگی آحاد مردم و مسئولان اجرایی است.

وی بیان کرد: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی به رغم همه توطئه‌های دشمنان مدیون شهیدان و صبر، ایثار و مقاومت خانواده‌های عزیز شاهد است و همه باید قدردان آنها باشیم.

همچنین در ادامه نیز والدین شهید مجید قربانخانی به ذکر خاطراتی از این شهید مدافع حرم پرداختند و تداوم راه نورانی اسوه‌های ایثار و عزت را در جامعه اسلامی خواستار شدند.

یادواره شهدای مدافع حرم در مهریز یزد برگزار شد

اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری از جمله بخش‌های مهم یادواره بود و از عکس شهدای گرانقدر رونمایی شد.

این یادواره همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار ‌جهانی با عنوان " قاب‌های جاودانه " برگزار شد.

شهرستان مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۵۶ شهید آن جزو دانش آموزان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha