دشمن نمی تواند ما را از آرمان‌هایمان جدا کند

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: دشمن با توطئه ها و آسیب به جان و مال ما نمی تواند ما را از آرمان‌های الهی، اسلامی و انسانی‌مان جدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» روز سه شنبه در یادواره شهدای طلبه مدافع امنیت و طلبه شهید آرمان علی وردی که در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) آستارا برگزار شد، اظهارکرد: امروز به یاد طلبه شهید علی‌وردی دور هم جمع شده ایم که دشمنان نظام در اغتشاشات سال گذشته با بیرحمی تمام وی را شهید کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز از نحوه شهادت این طلبه بسیار ناراحت شدند و اظهار کردند که این جوان طلبه را به جرم حق طلبی و دفاع از ناموش شهید کردند.

امام جمعه شهرستان آستارا ادامه داد: یکی از مصادیق شر، دشمنان اسلام هستند که با بیرحمی تمام به دنبال نابودی دین و مذهب گام بر می دارند و مصداق خیر ما نیز همین جوانان مسلمانی هستند که در مقابل دنیای کفر و استکبار ایستاده اند و نمی گذارند آنها به اهداف خود برسند.

وی تاکید کرد: در اغتشاشات سال گذشته دشمن با همه توان علیه این کشور و دین و نظام برخاسته بود و در این راستا از همه ابزارها استفاده کرد ولی ما فقط از خود دفاع کردیم.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با شبهه افکنی می خواهند به جوانان القاء کنند که کسانی که شهید می شوند در اصل خودکشی می کنند و ما باید با فرهنگ سازی صحیح، جوانان مان را از بیراهه رهانده و به راه صلاح و درست هدایت کنیم و اینگونه مراسم و همایش ها از نمونه‌ای از فرهنگ سازی است.

فرمانده سپاه آستارا هم در این مراسم با محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه اظهار کرد: جنگی که در غزه به راه افتاده به دلیل احساس خطری است که آمریکا و هم پیمانانش از وضعیت کنونی ایران و جایگاه آن در منطقه دارند و این نظام و کشور را مانعی در دست یابی شان به اهداف پلید خود می دانند.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری افزود: دشمن نیت شومی به سر داشت و وقتی دید ایران اسلامی با پیوستن به قراردادهای جدید اقتصادی در حال رشد است، می خواست زمینگیرمان کند اما نتوانست و امروز هم محور مقاومت با درگیر کردن اسرائیل در غزه نگذاشت آنها به اهداف خود برسند.

وی تاکید کرد: دشمنی که فکر می کرد ارتش مقتدری در دنیاست در غزه توسط محور مقاومت چنان ضربه ای خورد که جبرانش برای او ناممکن است.

قنبری ادامه داد: آنها می خواستند در حوزه اقتصادی قراردادهای ما با چین و دیگر کشورها تحت شعاع قرار دهند که نتوانستند و شکست خوردند.

فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: سال آینده دومین یادواره هشت هزار شهید استان گیلان را برگزار می کنیم و این یادواره های شهرستانی پیش نیاز آن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha