۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۰
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85275968
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعزیرات حکومتی به داد کامیون داران زنجان رسید

زنجان - ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: گزارش بازرسان سازمان صنعت استان مبنی بر دریافت مبلغ ورودی غیرقانونی از کامیون داران در یک شهرک صنعتی بررسی و جریمه بیش از چهار میلیارد ریالی برای متخلفان تعیین شد.

رضا مظفری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت براساس گزارش کامیون داران در خصوص دریافت مبلغ ورودی غیرقانونی وارد عمل شدند و با بازرسی از محل، پرونده گرانفروشی را به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال کردند.

مظفری گفت: در ادامه، پرونده گرانفروشی برای هیأت مدیره این شهرک صنعتی به ارزش ۸۶۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک، اتهام دریافت ورودی از خودروهای سنگین را بدون مجوز از مراجع قانونی محرز دانست و هیات مدیره شهرک را علاوه بر جلوگیری از ادامه این تخلف به پرداخت چهار میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین از جریمه بیش از ۱۰ میلیارد ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در استان خبر داد.

مظفری گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت به ارزش سه میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال در شعبه ششم تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری گفت: مأموران آگاهی شهرستان زنجان این کالا را از داخل یک منزل مسکونی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha