۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85160483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی به پرونده تخلفاتی ۲۳۰ نانوایی در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون به پرونده ۲۳۰ نانوایی متخلف در زنجان رسیدگی شده است.

رضا مظفری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای نظارت بر عملکرد صحیح نانوایی‌ها بازرسی‌های مستمر از این واحدهای صنفی با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی همچنین بازرسین سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات نانوایی‌ها که در بازرسی‌ها و پرونده‌های رسیده به تعزیرات مورد بررسی قرار می‌گیرد مربوط به گرانفروشی و کم فروشی است، اظهار داشت: موارد بهداشتی که توسط شبکه بهداشت گزارش می‌شود نیز بخش دیگری از این تخلفات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه امسال ۲۳۰ فقره پرونده تخلفاتی نانوایان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است، یادآورشد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۳۰ میلیارد ریال است.

مظفری ادامه داد: طبق بررسی انجام شده بیشترین تخلفات نانوایان در سال جاری مربوط به گرانفروشی و کم‌فروشی بوده است.

وی همچنین از رسیدگی به یک پرونده تخلفاتی در شهرستان خدابنده در حوزه نانوایی‌ها خبر داد و گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه نانوایی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خدابنده بررسی شد.

مظفری افزود: این شعبه با توجه به گزارش بازرسان اتاق اصناف ، متخلف را به عرضه آرد در شبکه توزیع و پرداخت یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از شهروندان خواست، هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکار و سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha