ثبت حدود ۱۹۰ هزار نامه و تماس تلفنی در سفر رییس جمهور به فارس

شیراز-ایرنا-مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری فارس گفت: در دومین سفر آیت الله رییسی؛ رییس جمهور به این استان ۱۸۹ هزار و ۶۶۴ نامه و تماس تلفنی مردمی در سامانه ارتباط دولت و مردم(سامد) ثبت شده است.

رضا نجابت روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ریاست جمهوری و تعدادی از اعضای کابینه سیزدهم ۲۰ و ۲۱ مهرماه طی سفری ۲ روزه به فارس سفر کردند.

ثبت حدود ۱۹۰ هزار نامه و تماس تلفنی در سفر ریاست جمهوری به فارس

وی با اعلام زمان شروع به کار تیم کارشناسی و آموزش دیده برای پاسخگویی به مکاتبات و تماسهای مردمی در این سفر از یک روز قبل از سفر کابینه سیزدهم به فارس از ساعات ابتدایی روز ۱۹ مهرماه امسال، گفت: بیش از ۸۰۰ نفر کارشناس آموزش دیده روزانه طی دو شیفت صبح و عصر بصورت مسئول پردازش نامه‌ها، ثبت و پاسخگویی تلفنی به درخواستها، شکایات، نظرات، تقدیرها و ... مردمی بودند که کار این گروه صدها نفری از ۱۹ مهرماه آغاز شد و بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی و روزهای جمعه تا سوم آبان ماه جاری که کار ثبت این نامه‌ها به اتمام رسید یکسره ادامه داشت.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری فارس تصریح کرد: مجموع نامه های ثبت شده در سفر دوم رییس جمهوری به فارس ۱۵۴ هزار و ۵۹ نامه بوده است.
وی ادامه داد: طی این سفر و از ۱۹ لغایت ۲۱ مهرماه امسال نیز ۳۵ هزار و ۶۰۵ تماس تلفنی همزمان با سفر کابینه سیزدهم به فارس با سامانه ۱۱۱ ارتباطات مردمی ثبت شده است.
نجابت اضافه کرد: کاربران و کارشناسان سامانه سامد در دوشیفت از ساعت ۷ و نیم تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه لغایت ۲۱ و ۳۰ دقیقه هر روز در حال پاسخگویی، پردازش و ثبت نامه‌های سفر ریاست جمهوری به فارس بودند.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری فارس با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های نامه‌ها و تماس‌ها در رابطه با دریافت تسهیلات بوده است در خاتمه افزود: برای همه کسانی که نامه یا تماس آنها ثبت شده کد پیگیری از طریق تلفن همراه ارسال شده که افراد می توانند بعد از ۳۰ روز از زمان ثبت با برقراری تماس با سامانه ۱۱۱ نسبت به روند پیگیری و نتیجه واصله مطلع شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha