۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85266181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هراس صهیونیست‌ها از حملات حزب‌الله لبنان

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸
کد خبر: 85266181
هراس صهیونیست‌ها از حملات حزب‌الله لبنان

تهران-ایرنا-سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب به یک شبکه آمریکایی گفت که نگران تلاش حزب‌الله برای افزایش تنش و منحرف کردن توجه ما از جنوب به سوی شمال اسرائیل هستیم.

به گزارش ایرنا، «ریچارد هخت» در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نیز به فاکس نیوز گفت که این کمک‌ها پس از بازرسی و نظارت وارد این باریکه خواهد شد.

ابراز نگرانی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با آن صورت می‌گیرد که حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، پایگاه «العباد» را با راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داد.

در ادامه بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده که در این حمله بخشی از تجهیزات فنی و تکنولوژی پایگاه منهدم شده است.

در بیانیه دیگر حزب‌الله نیز آمده که رزمندگان مقاومت اسلامی، پایگاه صهیونیستی «حنیتا» را هدف راکت هدایت‌شونده قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی نیروهای پیاده‌نظام دشمن در پادگان اشغالی هونین (رامیم) را هدف قرار دادند که تلفات قطعی به دشمن وارد شد.

همزمان منابع لبنانی اعلام کردند که نیروهای مقاومت امروز شنبه ۲ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه بلندی‌های برعام در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار دادند.

نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله روز شنبه در سخنانی اعلام کرد، عملیات‌ کنونی‌ ما در مرزهای جنوبی مرحله‌ای متناسب با اواضاع و درگیری‌های جاری است و در صورتی که لازم باشد، حملات خود را شدت خواهیم بخشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha